Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Kobieta
|
|
Poszczególne zaklęcia dla poszczególnych klas.
Zaklęcia oznaczone kolorem czerwonym są obowiązkowe.
Zaklęcia oznaczone kolorem żółtym są w programie ale nie są tak ważne jak czerwone
Są nad obowiązkowe za te zaklęcia można dostać W na egzaminach
Klasa I
Alohomora.-Zaklęcie otwierające
Colloportus.-Zaklęcie zamykające.
Aquamenti-z różdżki tryska strumień wody
Protego.-Zaklęcie tarczy
Vingardium Leviosa-Zaklęcie lewitacji
Lumos-zapala światło na końcu różdżki
Nox-zgasza światło na różdżce
Klasa II
- Expelliarmus - zaklęcie rozbrajające
- Ferula - opatruje uszkodzenia ciała
- Flippendo - przesuwa dany obiekt
- Incendio - zapala ogień
- Locomotor - zaklęcie przenoszące
-Reparo-Naprawia dany obiekt
Tergeo-zaklęcie oczyszczające
Klasa III
- Avis - wyczarowuje stado fruwających ptaszków
- Bąblogłowy - tworzy wokół twarzy bańkę powietrza
- Depulso - odpycha przedmioty
- Episkey - uzdrawia uszkodzenia ciała
- Expulso - odrzuca przeciwnika
Feraverto - przemienia zwierzę w puchar
- Incarcerous - krępuje ofiarę linami
- Locomotor Mortis - zwiera nogi
- Riddiculus - pokonuje bogina
Klasa IV
Accio - zaklęcie przywołujące
- Carpe Retractum - przyciąga przedmioty, zarzucając na nie magiczny, świetlny sznur
- Confundus - wprowadza innych w błąd
- Diffindo - zaklęcie rozcinające
- Enervate - przywraca przytomność
- Geminio - zaklęcie powielające
- Glacius - zaklęcie zamrażające
- Glisseo - zaklęcie wygładzające
- Perriculum - wystrzela czerwone iskry
- Protego totallum - zabezpiecza dany obszar przed rzuceniem zaklęć z ukrycia
Klasa V
- Ascendio - pociąga z ogromną siłą różdżkę w danym kierunku
- Bombardo - zaklęcie niszczące
Deprimo - powoduje zawalenie się podłogi
Mobiliarbus - służy do poruszania przedmiotów
- Mobilicorpus - służy do przemieszczania osób
Obscuro - powoduje pojawienie się na oczach ofiary opaski
Klasa VI
Conjunctivus - oślepia ofiarę
- Diminuendo - zmniejsza i unieszkodliwia ofiarę
- Finite Inkantatem - zaklęcie neutralizujące
- Herbivicus - powoduje szybki wzrost roślin
- Impedimenta - unieruchamia ofiarę na pewien czas
- Mimblewimble - powoduje dezorientację
- Muffliato - zaklęcie zagłuszające
- Orbis - opanowuje ciało zwierzęcia
Piertotum locomotor - ożywia posągi, zbroje, rzeźby itp.
Klasa VII
- Cameleo - zaklęcie maskujące
- Drętwota - zaklęcie oszałamiające
- Duro - przemienia w kamień
- Evanesco - powoduje znikanie
- Everte Stati - wyrzuca ofiarę w powietrze
- Homenum Revelio - ujawnia ludzką obecność na danym obszarze
- Immovius/Immobilus - spowalnia ofiarę
- Impervius - nadaje przedmiotowi właściwości odpychające, czyli nie można go dotknąć
- Obliviate - redukuje pamięć
- Salvio hexia - zaklęcie ochronne
-specialis revelio - ujawnia, czy dany przedmiot ma zdolności czarnomagiczne
- Zaklęcie Nieprzenikalności - sprawia, że nie można przeniknąć do jakiegoś pomieszczenia czy miejsca
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Naomi Rews dnia Nie 17:19, 14 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|